attrakcio art portfolio weboldal reszponziv

EPOXY KÉPZÉSEK, kivitelezés & LAKBERENDEZÉS

Esettanulmány: Attrakció Art Kft.

Az Attrakció Art Kft. egyedülálló epoxy műgyanta képzéseket tart Budapesten, emellett kereskedelmi és magánszemélyek számára műgyanta kivitelezéssel is foglalkoznak, tervezéstől a megvalósításig.

A céljuk az volt, hogy egy modern, könnyen kezelhető és keresőoptimalizált weboldalon keresztül népszerűsítsék tanfolyamaikat és tervezési, valamit belsőépítészeti szolgáltatásaikat. Az új oldalnak nemcsak vizuálisan kellett tükröznie a cég kreatív és innovatív szemléletét, hanem az egyszerű és gyors kapcsolatfelvételt, valamint képzésre való jelentkezést is lehetővé kellett tennie.

célok

Amit el kellett érni

Korábban a vállalatnak nem volt saját weboldala, így online jelenléte gyermekcipőben járt volt. Az érdeklődők számára nehézkes volt az információk elérése és a jelentkezés folyamata. Az új oldal létrehozásakor a következő kihívásokat kellett megoldani:

Felhasználói élmény a csúcson

Az oldal felépítését és designját úgy kellett kialakítani, hogy gyors és intuitív navigációt biztosítson, hogy az epoxy képzés iránt érdeklődő szakemberek is könnyen megtalálják amit szeretnének.

Keresőoptimalizálás (SEO)

A weboldalt technikai és on-page SEO szempontból is optimalizáltuk, valamint létrehoztuk és optimalizáltuk a Google Business Profilt. A fő kulcsszavak a „műgyanta burkolás képzés” és az „epoxy képzés” lettek.

Jelentkezési folyamat egyszerűsítése

A tanfolyamokra való regisztrációt könnyen elérhetővé és problémamentessé kellett tenni űrlapokkal, email automatizmusokkal.

attrakcio art kepzes aloldal

megvalósult célok

Elért eredmények

8000+ egyedi felhasználó járt már az oldalon

Az oldal elkészülte utáni hónapokban már több, mint 8000 egyedi felhasználó járt az oldalon, amelyből rengeteg új képzés jelentkezés érkezett.

Hirdetésre kész állapotban került létrehozásra

Nem csak a modern és átlátható weboldal felépítés volt a cél, hanem az is, hogy az legyen meggyőző. Így hatékonyan tudja eladni a cég szolgáltatásait azoknak, akik Facebook vagy Google hirdetésekből érkeznek az oldalra.

Egyszerű jelentkezés epoxy és dekorfestés képzésekre

A jelentkezés és kapcsolatfelvétel gyerekjáték lett a kapcsolatfelvételi űrlapnak és email automatizmusnak köszönhetően.

Gyors megtérülés

A weboldal az indulásától számított néhány hónapot belül visszatermelte a készítés ráfordítását.

KONKLÚZIÓ

Összegzés és tanulságok

Az Attrakció Art Kft. weboldala sikeresen teljesíti a kitűzött célokat: modern, könnyen kezelhető, mobilbarát és hatékonyan eladja a cég szolgáltatásait a hirdetésből, organikus keresésből ide érkezők számára. A projekt rámutatott arra, hogy egy jól megtervezett és optimalizált weboldal nemcsak esztétikai szempontból fontos, hanem közvetlen üzleti eredményekhez is vezet.