Sikersztori: a budapesti lakberendező, akihez futószalagon érkeznek a megrendelők
lakberendező budapest
Esettanulmány: Eőry Szilvia Lakberendező és Belsőépítész
Amikor Szilvia, egy közel 3 évtizede a szakmájában sikeres, tehetséges budapesti lakberendező és belsőépítész megkeresett engem, kizárólag ügyfelei ajánlásaiból szerzett újabb megbízásokat magának.
Mielőtt engem megkeresett kb. 1,5 évvel ezelőtt, akkor már küzdött azzal, hogy stabil ügyfélkört építsen ki magának, hiszen a szájról-szájra való terjedés kiszámíthatatlanná vált.
Egyre több ‘üresjárat’ alakult ki számára, így egyáltalán nem tudott tervezni hosszútávon.
Bár munkái kifogástalanok voltak, és tele volt sikeres munkákkal, valamint nagynevű cégek pozitív visszajelzéseivel, az online jelenléte nem tükrözte a szakmai tudását – a weboldala nem volt, és a social media aktivitása nem hozott érdeklődőket.
Ezért teljesen új alapokra helyeztük a marketingjét, és egy teljesen más irányba tereltük az ügyfélszerzést.
Foghíjas naptártól a ‘kedvemre válogathatok a lakberendezési projektek közül’ állapotig
A cél tehát az volt, hogy létrehozzunk Szilvának egy weboldalt, ami méltóképp tükrözi a lakberendező és belsőépítészeti tapasztalatát, ami folyamatosan érdeklődőket hoz neki, hiszen Google hirdetésre optimalizált szerkezettel készül.
100% Új weboldal
Modern, keresőoptimalizált weboldalt építettünk, amely hitelesen mutatja be a munkáit, és meggyőzi a látogatókat, hogy ő a megfelelő választás.
Gyorsan megtérülő hirdetések
Célzott Google hirdetéseket indítottunk, amelyek már 5 napon belül elkezdték hozni az érdeklődőket.
A végeredmény nemcsak gyors, hanem tartós is lett: néhány héten belül annyi megkeresést kapott, hogy teljesen megtelt a naptára és azonnal megtérült a weboldalra szánt kiadása.
Ezem kívül „feljebb kellett emelni a lábunkat a gázpedálról”, mert szolgáltatóként neki is 24 órából áll egy nap, így megteltek a kapacitásai.
Milyen most a helyzet?
Szilvia ma már nem törődik egy percet sem az ügyfélszerzéssel, mert az érdeklődők futószalagon érkeznek hozzá a weboldalának és a folyamatos Google hirdetéseknek köszönhetően.
Ezért ahelyett, hogy a bizonytalan megbízások miatt aggódna, végre kizárólag a szakmájára koncentrálhat és szabadon alkothat – hiszen abba a helyzetbe került, hogy olyan projektet vállal csak el, amely valóban inspirálja.